ثبت شرکت آلامتو موسسه ثبت شرکت الامتو برترین موسسه ثبت ایران

موسسه خدمات اداری آلامتو

021 8842 3996
انجام کلیه خدمات بصورت غیر حضوری و حضوری
sabtalamto@gmail.com

شرکت خصوصی محدود​​​​​​​

تعریف :   شرکت خصوصی محدود (با مسئولیت محدود) ‎ یا ال‌ال‌سی به انگلیسی:Limited liability company (LLC)  مطابق  ماده ۹۴ قانون تجارت ایران شرکت با مسئولیت محدود به این شکل تعریف شده است : ( شرکت با مسئولیت محدود شرکتی است که بین دو یا چند نفر برای امور تجارتی تشکیل شده و هر یک از شرکاء بدون اینکه سرمایه به‌سهام یا قطعات سهام تقسیم شده باشد - فقط تا میزان سرمایه خود در شرکت مسئول قروض و تعهدات شرکت است) .
هر یک از شرکا سرمایه ای را با خود به شرکت وارد می کنند که در این نوع شرکت سرمایه به سهام تقسیم نمیشود ، به سرمایه ای که هر یک از افراد با خود به شرکت وارد میکنند سهم الشرکه و به شخص دارنده سهم الشرکه ، شریک گفته می شود . شرکا در شرکت با مسئولیت محدود نسبت به مبلغ سرمایه ای که وارد شرکت نموده اند ( سهم الشرکه ) متعهد و موظف هستند .

ادامه مطلب
ثبت شرکت با مسئولیت محدود

مدت زمان ثبت شرکت-خصوصی-محدود​​​​​​

با توجه به اینکه ثبت شرکت شامل چندمرحله می باشد و متناسب با ااریه مدارک از جانب شما می باشد متفاوت می باشد اما به طور معمول تاییدنام شرکت 3روز کاری و صدور آگهی تاسیس پس از ارسال مدارک بین 7الی 10روز کاری می باشد میتوان گفت میانگین زمان ثبت شرکت 15 روز کاری می باشد.

شرکت و موسسه چیست و از شرکت چه میدانید ؟​​​​​​​​​​​​​​

 شرکت و موسسه چیست و از شرکت چه میدانید ؟​​​​​​​
شرکت خصوصی محدود
​​​​​​زمانیکه حداقل دو نفر سرمایه خود را با هم به اشتراک می گذارند و کسب و کار خود را راه اندازی میکنند با هم در سود و زیان سرمایه مشترک و شریک میشوند زمانیکه این نفرات در نظر دارند سرمایه خود را به صورت رسمی و قانونی به اشتراک بگذارند بایستی یک شخصیت حقوقی یا شرکت  ثبت نمایند  و نامی برای آن در نظر بگیرند . ثبت شرکت در نگاه اول شاید امری بی اهمیت و غیرضروری به نظر برسد اما اهمیت آن زمانی مشخص میشود که شما وارد کاری شده باشید و طرف قرارداد ( کار ) از شما یک شرکت ثبت شده میخواهد که اعتبار کافی را داشته باشد که در مسایل قانونی خود با مشکلی مواجهه نشود و آسوده خاطر با شما همکاری نماید و اعتبارات سرمایه خود را در اختیار شما قرار دهد .
همونطور که با تولد هر فرد مدارک شناسایی جهت هویت یابی در اجتماع در اختیار آن قرار می گیرد با ثبت ( تولد ) یک شرکت کسب و کار شما دارای هویت و شخصیتی مستقل میشود که میتواند صاحب حق و حقوق و اموال باشد .
بر اساس قانون اساسی ، هر فردی اعم از ایرانی یا غیر ایرانی که تصمیم به انجام فعالیت در خاک ایران را دارد باید حتما در قالب شرکت ( شخصیت حقوقی )  فعالیت نماید در غیراینصورت از طرف ایران به رسمیتی نداشته و فعالیت آن غیرقانونی خواهد بود و به جرایم نقدی و انحلال شرکت و ممنوعیت از فعالیت محکوم خواهد شد.
نوع دیگری از شخصیت حقوقی ، موسسه می باشد ،  موسسات غیر تجاری اشخاصی حقوقی هستند که فقط در زمینه امور خدماتی مشغول هستند و برخلاف شرکتها جنبه تجارتی ندارند .​​​​​​​

جهت دریافت مشاوره رایگان و اطلاعات جامع تر با ما تماس حاصل فرمایید.
شرکت خصوصی محدود

شرکت خصوصی محدود