ثبت شرکت آلامتو موسسه ثبت شرکت الامتو برترین موسسه ثبت ایران

موسسه خدمات اداری آلامتو

021 8842 3996
انجام کلیه خدمات بصورت غیر حضوری و حضوری
sabtalamto@gmail.com

اسناد و مدارک لازم جهت ثبت برند چیست؟؛

اسناد لازم جهت ثبت نشان تجاری شخصی حقیقی
تصویر اسناد شناسایی (شناسنامه و کارت ملی شناسنامه و کارت ملی ) متقاضی / متقاضیان
گواهی امضا از دفترخانه اسناد رسمی ( مطابق فرم ارایه شده توسط موسسه )
ارائه مجوز فعالیت در حوزه مورد نظر ( جواز کسب، جواز تاسیس، ای نماد یا هرگونه مجوز فعالیت معتبر
در صورت لاتین بودن نام مدنظر ارایه کارت بازرگانی / کارت عضویت معتبر
اسناد لازم جهت ثبت نشان تجاری شرکتی ( حقوقی )
تصویر اسناد شناسایی ( شناسنامه و کارت ملی شناسنامه و کارت ملی ) صاحب امضای شرکت
گواهی امضا از دفترخانه اسناد رسمی ( مطابق فرم ارایه شده توسط موسسه )
ارائه روزنامه تاسیس، آخرین حق امضا و هییت مدیره شرکت
ارائه مجوز فعالیت در حوزه مورد نظر ( جواز کسب، جواز تاسیس، ای نماد یا هرگونه مجوز فعالیت معتبر
در صورت لاتین بودن نام مدنظر ارایه کارت بازرگانی / کارت عضویت معتبر



مجوز بهره ­برداری از برند​​​​​​​

مدت زمان ثبت برند؟
با توجه به اینکه برند توسط 5 متخصص در اداره مورد بررسی قرار می  گیرد و معمولا نوبت های بررسی شلوغ  می باشد مدت زمان مشخص شده ای جهت برند نمیتوان تعیین نمود اما به طور میانگین مدت زمان بررسی اولیه برند 45 روز کاری می باشد.

مراحل ثبت برند چیست؟ مراحل ثبت برند تجاری در اداره علامت؛
 
انتخاب نام و نشان مورد نظر
تکمیل فرم ثبت نام اولیه و مراجعه به دفترخانه های اسناد رسمی
بارگذاری گواهی امضا و دریافت نام کاربری و کلمه عبور
تکمیل اظهارنامه
ارسال اظهارنامه جهت بررسی توسط متخصص
اعلام نتیجه بررسی توسط متخصص​​​​​​​


​​​​​​​همه چیز درباره ی ثبت برند

مراحل و مدارک ثبت برند ثبت الامتو آلامتو